Board мост редуктор задвижващи колела съчетават "Дон"
Дизайнът на предавка (вдясно и вляво) включва корпус (10), капака (12), зъбно колело на задвижващия вал (17) предава въртене чрез зъбното колело (7) и планетна предавка върху оста (14) на задвижващото колело. Водещи зъбно колело валове се получава от въртене ленти кутията чрез semiaxes и шлицеви ръкави. Необходимостта да се регулира носещата ос (14) може да се случи по време на операцията на моста чрез увеличаване на свободно аксиално движение на задвижващото колело. D ƈ Тази корекция се извършва по такъв начин:
- асансьор (с помощта на жак) мост, така че задвижващите колела от земята, премахване на волана, скоростна кутия otedinitsya на греди;
- отстраняване на капака (8) и raskontrit гайка (9);
- затегнете гайка и едновременно завъртане ос (14), постигане на стегнати ос на въртене;
- Разхлабете гайката (9) 1/8 завой, Заключване на него;
- осигуряване на капака (8), съоръжението, разположен в място;
- свързване и кървят спирачната система;
- проверете нивото на маслото в скоростната кутия.
Чрез replenie крайния устройство може да се прилага в две изпълнения на лъч. Това ви позволява да промените височината на предавателната ос на колело. Така че възможността да съчетават опазването на височина чрез прилагане на движещите колела гуми с различни диаметри на. За да направите това, има една на отвора за пълнене предавка масло, два пилотни дупки и един отвор за дренаж.
F Статични подготовка спирачни дисков тип шофиране джанти с разцепление хидравлична предавка за фиксирана на борда и предаване на спирачния момент на вала на пиньон (17). спирачката работи по следния начин: под действието на тласкач (1) цилиндър се върти спирачния лост (2), който чрез прът (20) и (21) се върти колелата (23) един спрямо друг. В този случай на топки (25) подвижен в гнездата (22) на променлива дълбочина, бутане на колелата (23) и се притиска към колелата на триене (26) на корпуса (27).
С tseplenie и дискови спирачки не изискват регулиране на процесора работа. Износването на накладките на триене компенсира за движение с буталния прът на задвижващ механизъм на двигателя и спирачната течност напълване на получената обема на грим резервоар.
F riktsionnye заменени с нови накладки като същевременно се намалява тяхната дебелина до 3 мм, и признаците на частично инхибиране.
Фиг. 1. Заключителни задвижващи колела задвижваща ос съчетават "Дон".
2) - цилиндър ръка;
3) - лоста на ръчната спирачка;
4) - лост контрол за ръчна спирачка;
5) - цилиндрите спирачки;
7) - Зъбното колело;
9) - ос гайка задвижващото колело;
10) - окончателно корпус устройство;
11) - зъбно пръстен;
12) - краен капак устройство;
13) - зъбно колело спътник;
14) - ос на задвижващото колело;
15) - Механизмът за слънце;
18) - дискова спирачка;
Фиг. 2. спирачка диск крайния устройство.
2) - цилиндър ръка;
шестцилиндров двигател с вътрешно горене еквилибрационен V-образна
В двигателя шестцилиндров V-образна вътрешно горене най-често използваната схема колянов вал с три колена под ъгъл от 120 градуса и 90 градуса Бутилки колапс [. ]
Еквилибрационен редови шестцилиндров двигател с вътрешно горене
Най-разпространената вал с подреждане ъгъл на диаграма на коляновия вал на 120 градуса за двигатели шест цилиндъра в линия с вътрешно горене [Фиг. 1]. Този двигател се счита за [. ]
Силите на инерцията от балансиране втори ред четири-цилиндров двигател с вътрешно горене
Втората цел инерционна сила [Фиг. 1] не е базирана ΣPiII = P'iII + P''iII + P '' 'III + P' '' 'III = m1rω2λ [cos2α + cos2 (α + 180) + cos2 (α + 180) + cosα] = 4m1rω2λcos2α Фиг. 1. балансиране на четири-цилиндров [. ]